مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-15ورزشي

مسئولین لطمه نزنند حمایت پیشکش! / قدیریان: به غیر از طلا به هیچی فکر نمی کنم +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسعود قدیریان که در حال آماده شدن برای مسابقات جهانی اسپانیا زیر نظر مربی های تیم ملی پرورش اندام کشور در کمیته ملی المیپک می باشد گفت: - مسئولین لطمه نزنند حمایت پیشکش! / قدیریان: به غیر از طلا به هیچی فکر نمی کنم +فیلم مسعود قدیریان قهرمان پرورش اندام آسیا و اروپا گفت: من غیر از طلا به هیچ چی فکر نمی کنم ، این فیلم را از من یادگاری نگه دارید و پس از گرفتن طلا کنار هم قرار دهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسعود قدیریان که در حال آماده شدن برای مسابقات جهانی اسپانیا زیر نظر مربی های تیم ملی پرورش اندام کشور در کمیته ملی المیپک می باشد گفت: امیدواریم بتوانیم برای مردم کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

  قهرمان پرورش اندام آسیا و اروپا در خصوص درصد آمادگی اش برای مسابقات جهانی بیان کرد: نزدیک به 8 ماهه در رژیم هستم و مسابقه به مسابقه بدن ها آماده تر می شود.

صددرصدمان را برای مسابقات جهانی گذاشته ایم و در آمادگی بالایی به سر می بریم، انشالله آن چیزی که می خواهیم بشود.

  قدیریان درباره اینکه ورزشکاران با دوره هایی که پشت سر هم برگزار می شود تحت فشار قرار می گیرند ، اظهار کرد: ما برنامه ریزی داشتیم و به روزی اصول جلو می رویم، ما دو پزشک و مربی خبره داریم و همه چیز روی حساب کتاب جلو می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین لطمه نزنند حمایت پیشکش! / قدیریان: به غیر از طلا به هیچی فکر نمی کنم +فیلم

مسئولین لطمه نزنند حمایت پیشکش! / قدیریان: به غیر از طلا به هیچی فکر نمی کنم +فیلم