مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-09سياسي

برخی شهرداران استان در مدیریت پسماند عملکردی ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان در همایش شهرداران استان با دعوت از افراد خلاق و نوآور در موضوع مدیریت پسماند، - استاندار گیلان با بیان اینکه شهرداری های نوآور در مدیریت پسماند حمایت می شوند، خطاب به شهرداران گفت: پیشنهادات مختلف در موضوع زباله سوز را به حوزه استانداری اطلاع دهید و مشورت بگیرید؛ افرادی در این حوزه آرمانی صحبت کرده و عملکردی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، اسدالله عباسی استاندار گیلان در همایش شهرداران استان با دعوت از افراد خلاق و نوآور در موضوع مدیریت پسماند، اظهار کرد: شهرداری های نوآور و دارای برنامه در موضوع فرایند تفکیک زباله تا مقصد، حمایت می شوند.

وی با تأکید بر اینکه سیمای شهرها و روستاهای استان نباید با زباله و عدم توجه به مدیریت پسماند آسیب ببیند، بیان کرد: شهرداران، مسئول مدیریت شهری هستند بنابراین باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

استاندار گیلان از مدیریت پسماند و حوزه معاونت امور عمرانی استانداری و معاونان برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ها و شهرداران گیلان خواست تا دراسرع وقت با تشکیل جلسات مشترک گزارشات شفافی مربوط به مدیریت پسماند در شهرها و روستاها ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی شهرداران استان در مدیریت پسماند عملکردی ندارند

برخی شهرداران استان در مدیریت پسماند عملکردی ندارند