مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-22سياسي

دولت مجاز به تجهیز مراکز فوریت های اجتماعی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، - با مصوبه مجلس، دولت مجاز شد تا پایان سال دوم اجرای برنامه نسبت به تأمین نیروی انسانی متخصص و تجهیز مراکز فوریت های اجتماعی با اولویت خودرو در شهر های بالای پنجاه هزار نفر اقدام کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، بند ت ماده 85 لایحه را به تصویب رساندند.

بر اساس این مصوبه، وزارت کشور (سازمان امور اجتماعی) مکلف است در راستای سیاست گذاری و اقدام به موقع در زمینه پیشگیری از مسائل و آسیب های اجتماعی، گزارش ملی وضعیت اجتماعی کشور را به صورت سالانه تدوین و در اختیار دستگاه ها و نهاد های ذی ربط قرار دهد.

مطابق با بند (ج) ماده 85، در راستای ارتقای سلامت اجتماعی و پیشگیری، پایش و کاهش مسائل و آسیب های اجتماعی، اقدامات زیر توسط دستگاه های اجرایی ذیربط در چارچوب مصوبات شورای اجتماعی کشور انجام می شود:ج- توسعه و ارتقا ساختار مراکز فوریت های اجتماعی با هدف خدمات رسانی به موقع به افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی در چار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مجاز به تجهیز مراکز فوریت های اجتماعی شد

دولت مجاز به تجهیز مراکز فوریت های اجتماعی شد