مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-01اجتماعي

نباید هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن کیف و کفش از تحصیل محروم شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از تلاش برای تامین بسته های لوازم التحریر برای 54 هزار دانش آموز تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: - ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از تلاش برای تامین بسته های لوازم التحریر برای 54 هزار دانش آموز تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: امیدواریم با کمک مردم هیچ دانش آموز نیازمندی در خوزستان وجود نداشته باشد که به دلیل نداشتن کیف، کفش، لباس و نوشت افزار از تحصیل محروم شود.

جمال شیبه در آیین زنگ نمادین جشن عاطفه ها که امروز (9 مهرماه) در مدرسه دخترانه آزادگان ناحیه 3 آموزش و پرورش اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همه ساله با آغاز ایام تحصیلی جشن عاطفه ها با هدف به کمک نیازمندان در سراسر کشور برگزار می شود.

برگزاری این جشن از نیمه شهریورماه امسال آغاز شده است و امروز به صورت همزمان در سراسر استان خوزستان زنگ جشن عاطفه ها نواخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان به 54 هزار دانش آموز خدمات ارائه می دهد و تلاش می شود این دانش آموزان با کمک خیرین، مراکز نیکوکاری و دیگر بخش ها از بسته های آموزشی بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: از نیمه شهریورماه تاکنون که این جشن برگزار شده، حدود 30 هزار بسته نوشت افزار با کمک خیرین، موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن کیف و کفش از تحصیل محروم شود

نباید هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن کیف و کفش از تحصیل محروم شود