مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-16ورزشي

اراده های پولادین


امروز دوشنبه 24 مهرماه در تقویم ملی ایران به نام روز ملی پارالمپیک ثبت شده است؛ روز افرادی که در معنای واقعی کلمه؛ خواستن را صرف کرده اند.

- ایسنا/یزد امروز دوشنبه 24 مهرماه در تقویم ملی ایران به نام روز ملی پارالمپیک ثبت شده است؛ روز افرادی که در معنای واقعی کلمه؛ خواستن را صرف کرده اند.

ورزش، چیزی است بزرگ تر از آنچه در دوربین های خبری و زمین های ورزشی می بینیم یا روی سایت های خبری می خوانیم؛ ورزش، یک نوع زندگی است و حتی یک نفر با یک مدال می تواند یک رمان عاشقانه باشد، گاهی ورزش حتی در شکست هم معناهای بزرگی دارد؛ آری، ورزش داستان زندگی افرادی است که با وجود محدودیت ها در معنای واقعی فعل خواستن را صرف کردند.

ورزش، گاهی اشک است و لبخند، گاهی امید است و اقتدار، گاهی خواستن است و توانستن، ورزش گاهی داستان زندگی افرادی است که با محدودیت و معلولیت و در آوردگاه های مختلف آسیایی و جهانی و حتی المپیک نوشتند.

اگر داستان زندگی این افراد را بخوانیم یک بند میان اهداف ورزش معلولان وجود دارد؛ آن هم بالا بردن امید به زندگی است.

همه می دانیم، معلولی که گاهی بنابر خواست تقدیر و سرنوشت و به واسطه اتفاقی ناگوار، صندلی چرخ داری به آن تحمیل شده و جزیی از بدنش را از دست داده، وقتی می بیند می تواند ضعف جسمی خود در برخی حرکات را با توانمندی در حرکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده های پولادین

اراده های پولادین