مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 18:252023-09-25سياسي

ضرورت بهره بردن از تجارب پیشکسوتان دوران دفاع مقدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور در نشست صمیمی با فرماندهان، رؤسا و مدیران شهربانی سابق اظهار داشت: - فرمانده کل انتظامی کشور بر بهره بردن از تجارب و دانش اساتید و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور در نشست صمیمی با فرماندهان، رؤسا و مدیران شهربانی سابق اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که امروز توفیقی نصیب بنده شد تا در جمع شما عزیزان حاضر شوم؛ حضور شما عزیزان در برگزاری این مراسم اتفاق زیبایی را رقم زده است و حضور پیشکسوتان و اساتید عزیزم در دوران دفاع مقدس و در هفته دفاع مقدس عظمت این مراسم را دوچندان کرده است.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز ولایت و امامت قطب عالم امکان امام زمان (عج) عنوان کرد: بحمدالله مطالب خوبی در این مراسم مطرح شد که امید است با اجرایی کردن موضوعات مطرح شده در آینده شاهد اتفاقات خوب در انجام مطلوب مأموریت ها باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: همه رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اراده در برابر دشمنان ایستادگی می کردند گرچه آموزش، دانش و علم هم شرط بود، اما در کنار آن، بال مستحکم اراده بود که رزمندگان شرایط سخت را تحمل و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره بردن از تجارب پیشکسوتان دوران دفاع مقدس

ضرورت بهره بردن از تجارب پیشکسوتان دوران دفاع مقدس