مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-15اجتماعي

کمپانی آلودگی زیست محیطی در شهر توریستی سی سخت اینجاست+ عکس و فیلم


خروجی آب تصفیه خانه فاضلاب شهری سی سخت 500 پایین تر واقع در دره ای باعث فاجعه زیست محیطی شده علاوه بر آلودگی کامل محیط اطراف و آب رودخانه همچنین درختان موجود در آن نواحی را در معرض خطر قرار داده است.

- خبرگزاری فارس سی سخت- عباس شیرزادی- در سایه نبود مدیریت صحیح پیمانکار و نظارت ضعیف مسئولان آب و فاضلاب، تصفیه خانه فاضلاب شهری سی سخت کمپانی  تولید انواع آلودگیها و بیماری ها شده است.

بوی بد و نامطبوع وآلودگی زیست محیطی تصفیه خانه فاضلاب شهری سی سخت باعث رنجش مردم شهر سی سخت و روستاهای اطراف شده و همین باعث شد تا دادستان دنا به همراه خبرنگار فارس به صورت سرزده از تصفیه خانه فاضلاب شهری بازدید کنند.

در این بازدید ترک فعل و بی توجهی مسئولان آب و فاضلاب و پیمانکار مربوطه به وضوح مشخص بود که دادستان دنا فرصتی اندک به آنها داد تا مشکلات موجود را برطرف کنند.

اکنون دقیقا دو ماه از آخرین بازدید دادستان از تصفیه خانه فاضلاب شهری سی سخت و مهلت به مسئولان آب و فاضلاب می گذرد که دوباره دادستان دنا به همراه خبرنگار فارس به صورت نامحسوس به سراغ تصفیه خانه رفتند که در این بازدید عمق بی توجهی نمایان شد.

در این بازدید مشخص شد بر خلاف نظر مسئولان آب و فاضلاب که اعلام کرده بودند مشکلات را برطرف کرده ایم و آب تصفیه شده به بیرون هدایت می شود چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپانی آلودگی زیست محیطی در شهر توریستی سی سخت اینجاست+ عکس و فیلم

کمپانی آلودگی زیست محیطی در شهر توریستی سی سخت اینجاست+ عکس و فیلم