مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-09سياسي

نخستین فرماندار لیلان معرفی شد


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ایران قوی و دولت مردمی را از شعارهای دولت سیزدهم دانست و گفت: اگر بخواهیم کشور روی پای خود بایستد باید مردم تصمیم گیر اصلی باشند و خدمتگزاران مردم هم در راستای رتق وفتق امور تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملکان، تراب محمدی امروز در مراسم معارفه نخستین سرپرست فرمانداری شهرستان لیلان، ارتقای بخش ها به شهرستان را به منظور بهره مندی مردم از اعتبارات و سایر مزایای آن دانست و اظهار کرد: ارتقای مناطقی که امکان و شرایط شهرستان شدن را دارند از برنامه های دولت می باشد.

وی تلاش ها و پیگیری های مردم و مسئولان لیلان در جهت تبدیل این بخش به شهرستان را ستود و درعین حال کلیه لیلانی ها را به مشارکت در تأمین زیرساخت های لازم دعوت کرد و با بیان اینکه بعد از شهرستان شدن لیلان مسئولیت مردم این شهر سنگین تر خواهد شد، اظهار داشت: بعد از تبدیل به شهرستان همه شهروندان لیلانی باید وارد صحنه شده و ضمن کمک به مسئولین در راستای تأسیس ادارات موردنیاز و همچنین در خصوص سرمایه گذاری منطقه اهتمام نمایند.

وی  با اشاره به وجود آثار تاریخی از جمله قلعه بختک با 9 هزار سال قدمت و نیز موقعیت کشاورزی لیلان، این شهرستان را مستعد ایجاد مراکز گردشگری و کارخانجات تبدیلی دانست و گفت: با ایجاد این مراکز می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین فرماندار لیلان معرفی شد

نخستین فرماندار لیلان معرفی شد