مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-17سياسي

آغاز طوفان الاقصی بچه های مسجد در کرمانشاه


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از آغاز پویش جنگ نرم و جهاد تبیین مبارزه با اسراییل و صهیونیسم جهانی در تمام مساجد استان با عنوان طوفان الاقصی بچه های مسجد خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از آغاز پویش جنگ نرم و جهاد تبیین مبارزه با اسراییل و صهیونیسم جهانی در تمام مساجد استان با عنوان "طوفان الاقصی بچه های مسجد" خبر داد.

حجت الاسلام جواد جلالی 25 مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت با عنوان طوفان الاقصی در 15 مهر ماه، گفت: این روز حقیقتا یوم الله بود، چرا که قدرت الهی در این روز بروز و ظهور پیدا کرد و محور مقاومت توانست ضربه کاری به رژیم جعلی اسراییل وارد کند.

وی افزود: در این روز ضربه ترمیم ناپذیری به قدرت پوشالی اسراییل وارد شد که باور تمام جهان و بویژه کشورهای عربی را نسبت به کشور فلسطین تغییر داد.

جلالی گفت: عملیات بزرگ طوفان الاقصی موجب شد کشورهایی مانند قطر و عربستان عادی سازی روابط با اسراییل را کنار گذاشته و از کشور فلسطین حمایت کنند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین مسئله فلسطین و لزوم مبارزه با صهیونیسم جهانی گفت: برخی افراد در جامعه با مسئله فلسطین و قدس ارتباط عمیق و قلبی دارند و این مسئله ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طوفان الاقصی بچه های مسجد در کرمانشاه

آغاز طوفان الاقصی بچه های مسجد در کرمانشاه