مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-02حوادث

کشف 1200 کیلوگرم موادمخدر در 6 ماهه امسال در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از اجرای طرح های حجمی، منطقه ای، نقطه ای و همچنین طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت روزانه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از اجرای طرح های حجمی، منطقه ای، نقطه ای و همچنین طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت روزانه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 1200 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.

سرهنگ احمد ساکی دوشنبه 10 مهر در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر، با اشاره به اینکه امسال هفته انتظامی از 13 تا 19 مهر تحت عنوان شهروند قانون مدار؛ پلیس خدمتگذار نامگذاری شده است، افزود: در همین رابطه برنامه های متنوعی با مشارکت سایر ارگان ها اجرا می شود.

وی از اجرای مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، سرکشی از خانواده 67 شهید فراجا در سطح شهرستان، حضور کارشناسان انتظامی و پلیس فتا در مدارس، مساجد و دانشگاه ها به منظور آموزش و ارتقاء سطح آگاهی مردم خبر داد و گفت: به همت مسئولان در پاسگاه زمان آباد 600 متر لوله کشی آب انجام و این پاسگاه از نعمت آب شرب برخوردار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه در بحث کاهش سرقت ها با همکاری امور برق اقدامات راهبردی رقم خورده است، اظهار کرد: رفع خاموشی ها و تبدیل سیم های مسی به کابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1200 کیلوگرم موادمخدر در 6 ماهه امسال در ملایر

کشف 1200 کیلوگرم موادمخدر در 6 ماهه امسال در ملایر