مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-07حوادث

وقوع 2 تصادف در جاده قیدار به ابهر 6 نفر را راهی بیمارستان کرد


سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی دو خودرو در جاده قیدار- ابهر 6 نفر را راهی بیمارستان کرد و نجاتگران یک نفر از سرنشینان محبوس در خودرو را رهاسازی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، غلامرضا بخشوده، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در کیلومتر 11 جاده قیدار به ابهر توسط اورژانس برای امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داده شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای قره آقاج برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این سانحه رانندگی سه نفر از سرنشینان مصدوم شدند که دو نفر توسط اورژانس و یک نفر نیز توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بخشوده به تصادف دیگر شامگاه جمعه در کیلومتر 11 جاده قیدار به ابهر اشاره کرد و افزود: این سانحه نیز با واژگونی پراید در ساعت 19 و 20 اتفاق افتاد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در این سانحه رانندگی سه نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان این تصادف توسط هلال احمر رهاسازی و به مراکز درمانی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 2 تصادف در جاده قیدار به ابهر 6 نفر را راهی بیمارستان کرد

وقوع 2 تصادف در جاده قیدار به ابهر 6 نفر را راهی بیمارستان کرد