مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-02سياسي

رشد 300 درصدی پیش ثبت نام انتخابات مجلس در ایلام


معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: میزان ثبت نامی های های انتخابات مجلس نسبت به گذشته به میزان 3 برابر و معادل 300 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، امروز دوشنبه 10 مهر ماه در جلسه ستاد انتخابات استان ایلام در سالن جلسات شهید سلیمی استانداری ایلام بر لزوم فراهم کردن مقدمات و بسترهای لازم جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه تأکید کرد و از آماده سازی زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات در اسفندماه خبر داد.

وی گفت: انتخابات برای سرنوشت کشور بسیار مهم و حیاتی است، از همین رو آماده سازی برای برگزاری یک انتخابات باشکوه از ضروریات است.

حسنی اظهار کرد: در استان ایلام از زمان تشکیل ستاد انتخابات استان، اطلاع رسانی فرآیندها به خوبی انجام شده و در مهم ترین فرآیند که مربوط به پیش ثبت نام بود، میزان ثبت نامی ها نسبت به گذشته به میزان 3 برابر و معادل 300 درصد رشد داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه میزان ثبت نام بانوان در این مرحله چشمگیر بوده است، ادامه داد: از مجموع 442 نفر پیش ثبت نامی، تعداد 166 نفر نقص مدارک داشتند که تعداد 92 نفر از این افراد مجدداً در حال رفع نقص مدارک خود هستند و 74 نفر هم اعتراضی نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 300 درصدی پیش ثبت نام انتخابات مجلس در ایلام

رشد 300 درصدی پیش ثبت نام انتخابات مجلس در ایلام