مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-30سياسي

وحدت امت اسلامی دشمن را ناامید کرده است


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس گفت: جبهه امت اسلامی با حفظ وحدت و انسجام و با روحیه اصلاح گری به سمت اهداف اسلام و انقلاب گام برداشته و دشمن را نا امید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، شب گذشته مراسم آغاز هفته وحدت با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس،روحانیون و علمای شیعه و سنی در عمادشهر مرکز بخش صحرای باغ لارستان برگزار شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات فارس در این مراسم با اشاره به ضرورت تقویت وحدت در میام امت اسلامی اظهار داشت: ظرفیت وحدت و همدلی ظرفیتی بسیار عظیم و گسترده است، وحدت باید جبهه مستحکمی دربرابر آسیب ها و دشمنی ها باشد، وحدت باید کارآمد باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قانع افزود: یکی از جنبه های کاربردی شدن وحدت این است که جامعه متحد اسلامی در مسیر رسیدن به اهداف اسلام و انقلاب فعالانه عمل کند، در برابر دشمنی ها و جنگ شناختی حضوری فعال داشته باشد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن که به ضرورت اصلاح گری در جامعه پرداخته است گفت:  خداوند در سوره هود اشاره به یک سنت راهبردی می کند که سنت خدا بر این است که اساسا خدا قومی را که اهل اصلاح گری باشد هلاک نمی کند، نه اینکه انسان خیال کند با صرف صالح بودن کار تمام است بلکه باید مصلح بود و در میان جامعه اصلاح گری کرد، در سوره مبارکه اعراف خداوند اصحاب سبط را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت امت اسلامی دشمن را ناامید کرده است

وحدت امت اسلامی دشمن را ناامید کرده است