مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-17بين الملل

منفعت ایران و بلاروس در حوزه ماشین آلات سنگین با همکاری های دو جانبه


به روزرسانی تفاهمات مشترک میان دو کشور ایران و بلاروس در حوزه ماشین آلات سنگین است که همکاری در زمینه آن علاوه بر تامین نیاز ایران به ماشین آلات برای بلاروس نیز این مبادلات تجاری بسیار مناسب خواهد بود.

- به روزرسانی تفاهمات مشترک میان دو کشور ایران و بلاروس در حوزه ماشین آلات سنگین است که همکاری در زمینه آن علاوه بر تامین نیاز ایران به ماشین آلات برای بلاروس نیز این مبادلات تجاری بسیار مناسب خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت سی امین سالگرد روابط رسمی دو کشور ایران و بلاروس، معاون اول رییس جمهوری به دعوت رسمی نخست وزیر بلاروس، صبح امروز (سه شنبه 25 مهرماه) در سفری یک روزه با مقامات عالی این کشور دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

سی امین سالگرد روابط رسمی دو کشور در سال جاری بستری مناسب برای توسعه همکاری های دو کشور در زمینه فرهنگی، گردشگری و شناخت نهادها و افکار عمومی دو کشور از یکدیگر است و کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور مهمترین بستر و زمینه توسعه برنامه های عملیاتی در راستای افزایش سطح مناسبات اقتصادی و تجاری است.

طی 29 سال روابط دیپلماتیک میان دو کشور، بلاروس و ایران به سطح بالایی از همکاری های اقتصادی دست یافته اند؛ این مهم را تماس ها و ارتباط های منظم در سطح رهبری میان دو کشور نشان می دهد؛ تبادل نظر و همکاری هیات ها در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفعت ایران و بلاروس در حوزه ماشین آلات سنگین با همکاری های دو جانبه

منفعت ایران و بلاروس در حوزه ماشین آلات سنگین با همکاری های دو جانبه