مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-21بين الملل

هشدار پیونگ یانگ به خاطر حضور بمب افکن آمریکا در کره جنوبی


کره شمالی استقرار بمب افکن های اتمی آمریکا در کره جنوبی را محکوم کرده و هشدار داد این بمب افکن ها به نخستین اهداف برای انهدام در صورت بروز درگیری واقعی تبدیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، پیونگ یانگ استقرار یک بمب افکن بی-52 استراتژیک Stratofortress آمریکا در کره جنوبی را محکوم و اعلام کرد، تحریکات نظامی واشنگتن در حال وارد شدن به یک مرحله خطرناک است.

آژانس خبری مرکزی دولتی کره شمالی (KCNA) در بیانیه خود با اشاره به استقرار و رزمایش های مشترک با نیروهای کره جنوبی گفت: این یک مانور عمدی از سوی آمریکا برای به راه انداختن یک جنگ هسته ای است.

آمریکا نمی خواهد این حقیقت را بفهمد که شبه جزیره کره به صورت قانونی در وضعی جنگی است و این تجهیزات استراتژیک مستقر شده در این منطقه می تواند به نخستین اهداف تخریب تبدیل شوند.

پنتاگون روز سه شنبه بمب افکن بی-52 خود را در سئول و در کنار دیگر جنگنده های خود شامل اف-22 و اف-16 مستقر کرده است.

بخش پاسیفیک نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد که این اقدام تعهد واشنگتن را در ثبات و امنیت منطقه هند-پاسیفیک و همچنین تقویت روابط نظامی با کره جنوبی نشان می دهد.

اوایل سال جاری میلادی، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که ارتش این کشور به دنبال تقویت حضور منظم دارایی های نظامی استراتژیک خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پیونگ یانگ به خاطر حضور بمب افکن آمریکا در کره جنوبی

هشدار پیونگ یانگ به خاطر حضور بمب افکن آمریکا در کره جنوبی