مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-15سياسي

موافقت شورای رشت با لایحه تملک زمین های اطراف تالاب عینک


اعضای شورای اسلامی شهر رشت با لایحه تملک زمین های اطراف تالاب عینک رشت به منظور اجرای پروژه های عمرانی، گردشگری و تفریحی موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای شهر رشت ظهر امروز در یکصد و سومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورا با اشاره به اینکه از حضور اصحاب رسانه که همواره بدون هیچ چشمداشتی برای پوشش اخبار شورا حضور پیدا می کنند تشکر می کنم، اظهار کرد: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند و یقینا نقش مهمی در اطلاع رسانی از عملکرد مجموعه مدیریت شهری ایفا می کنند.

  محمدحسین واثق کارگرنیا به حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس بر علیه مردم بی پناه غزه اشاره کرد و گفت: طبق آمارهایی که اعلام شد یک سوم شهدای غزه در حملات اخیر اسراییل جنایتکار، کودکان و زنان بی گناه هستند.

  وی با ابراز تاسف از سکوت کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر تهاجمات مداوم اسراییل بر علیه مردم مظلوم فلسطین سکوت اختیار کرده اند و شاهد بمباران غزه با بمب هایی هستیم که متعلق به آمریکا است.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه امیدواریم جهان اسلام در برابر چنین اقداماتی سکوت نکند، بیان کرد: منتخبین مردم شریف رشت در شورای اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جمعه حمایت خود را از این مردم بی پناه اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت شورای رشت با لایحه تملک زمین های اطراف تالاب عینک

موافقت شورای رشت با لایحه تملک زمین های اطراف تالاب عینک