مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-08ورزشي

رضا علیپور و صید طلا از جاکارتا تا هانگژو


از کوچه پس کوچه های قزوین تا افتخارآفرینی رضا علیپور در میادین آسیایی و جهانی راه طولانی بود، اما نه برای او و اراده آهنینش، رضا بر مدال خوشرنگ طلا بوسه زد، - ایسنا/قزوین از کوچه پس کوچه های قزوین تا افتخارآفرینی رضا علیپور در میادین آسیایی و جهانی راه طولانی بود، اما نه برای او و اراده آهنینش، رضا بر مدال خوشرنگ طلا بوسه زد، طلایی که برای دومین بار از بازی های آسیایی صید کرد.

انگار همین دیروز بود که با رمز انگیزه و اراده در جام جهانی برای نخستین بار نشان طلای ماده سرعت تاریخ سنگنوردی کشورمان را کسب کرد.

رضا تلاش و پشتکار را سرلوحه کار خود قرار داد و رفت، رفت تا رسید به مرز موفقیت، اما تا رسیدن به مرز موفقیت، سختی های زیادی را به جان خرید.

رضا جنگید و آنقدر جنگید تا عاقبت خستگی را به زانو درآورد، آنقدر که نام سنگنوردی در ورزش کشورمان به نوعی با درخشش و نشان های ارزشمند او مطرح شده است.

از کوچه پس کوچه های قزوین تا افتخارآفرینی رضا علیپور در میادین آسیایی و جهانی راه طولانی بود، اما نه برای او و اراده آهنینش، رضا بر مدال خوشرنگ طلا بوسه زد، طلایی که برای دومین بار از بازی های آسیایی صید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا پس از طلای بازی های آسیایی جاکارتا در سال 2018 کمی از دوران اوج فاصله گرفت، اما با طلای هانگژو در چین نشان داد که حالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا علیپور و صید طلا از جاکارتا تا هانگژو

رضا علیپور و صید طلا از جاکارتا تا هانگژو