مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-14سياسي

مسائل تربیتی و معرفتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت:همه در کشتی انقلاب نشسته ایم و اگر بخواهیم این کشتی به سرمنزل برسد همه باید دست در دست هم دهیم و احساس مسئولیت کنیم همه کار را از خودشان بدانند بالاخص در مورد مسائل تربیتی و معرفتی که از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در  مجمع استانی استادیاران و مربیان شجره طیبه صالحین استان اظهار داشت: فعالیت ها و برنامه های شبکه تربیتی صالحین در بسیج طراحی شد و بسیج به کمک حوزه های علمیه آمده است این کار وظیفه سپاه به تنهایی نیست اگر همکاری، همدلی و هم افزایی بین همه مجموعه ها نباشد به طور قطع ما موفق نمی شویم این به عنوان یک اصل است.

 وی عنوان کرد: همه در کشتی انقلاب نشسته ایم و اگر بخواهیم این کشتی به سرمنزل برسد همه باید دست در دست هم دهیم و احساس مسئولیت کنیم همه کار را از خودشان بدانند بالاخص در مورد مسائل تربیتی و معرفتی که از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه شبکه تربیتی صالحین در بسیج سه ضلع دارد یک ضلع آن علما، استادان و روحانیون هستن، یک ضلع سپاه و ضلع سوم مردم و بسیجیان هستند افزود: ما اگر بتوانیم بین این سه ضلع تعامل، هم افزایی و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل تربیتی و معرفتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است

مسائل تربیتی و معرفتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است