مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-05اقتصادي

رشد 107 درصدی سرویس های الکترونیک خراسان رضوی


مدیرکل پست خراسان رضوی از رشد 107 درصدی سرویس های الکترونیکی در 6 ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل پست خراسان رضوی از رشد 107 درصدی سرویس های الکترونیکی در 6 ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

محمدرضا شفیعی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رشد 107 درصدی سرویس های الکترونیکی در 6 ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در خراسان رضوی، اظهار کرد: خرید و فروش اینترنتی نیز در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.

وی افزود: تعداد 4 میلیون و 833 هزار و 893 مرسوله در 6 ماهه نخست سال جاری از استان ارسال شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

مدیرکل پست استان با بیان اینکه مرسولات پست از نامه به بسته تغییر پیدا کرده و خریدهای اینترنتی افزایش داشته است، تصریح کرد: شرکت ملی پست نیز به تغییر در زیر ساخت ها پرداخته که از مهمترین این تغییرات ایجاد مراکز سورتینگ، خرید ترولی ها و باکس ها و دیگر تجهیزات موزعین است که نقش مهمی در تسهیل، تسریع و ارتقاء کیفیت خدمات را فراهم آورده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پست نقشی در فرآیند صدور مدارک گذرنامه، گواهینامه، کارت خودرو و دیگر موارد مشابه ندارد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 107 درصدی سرویس های الکترونیک خراسان رضوی

رشد 107 درصدی سرویس های الکترونیک خراسان رضوی