مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-17سياسي

تکلیف مجلس به دولت برای اصلاح نظام پرداخت کارانه به پزشکان


نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن ممنوعیت فعالیت انتفاعی پزشکان در مراکزی غیر از دستگاه های اجرایی خود، دولت را مکلف به اصلاح نظام پرداخت کارانه به پزشکان به منظور جبران خدمات ذی نفعان کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن ممنوعیت فعالیت انتفاعی پزشکان در مراکزی غیر از دستگاه های اجرایی خود، دولت را مکلف به اصلاح نظام پرداخت کارانه به پزشکان به منظور جبران خدمات ذی نفعان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، بند ث ماده 69 لایحه را به تصویب رساندند.

بر اساس بند ث ماده 69 لایحه برنامه، کلیه پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان و مشمولان قانون ارتقای بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت مصوب 1388/1/30 که در استخدام رسمی، پیمانی و قراردادی دستگاه های اجرایی شاغل در ستاد یا مراکز و مؤسسات ارائه خدمات سلامت موضوع قانون مذکور هستند، مجاز به فعالیت انتفاعی پزشکی در مراکز تشخیصی آموزشی درمانی و بیمارستان های بخش خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه با رعایت تبصره (1) ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل مصوب 1373/10/11 یا فعالیت انتفاعی پزشکی در بخش خصوصی مرتبط با حوزه ستادی مربوط به غیر از دستگاه اجرایی خود نیستند، مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مجلس به دولت برای اصلاح نظام پرداخت کارانه به پزشکان

تکلیف مجلس به دولت برای اصلاح نظام پرداخت کارانه به پزشکان