مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-25اقتصادي

گوشت چرخ کرده نخرید اگر...


سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند اظهار کرد: شهروندان تنها گوشت چرخ کرده ای که در حضور آن ها آماده می شود از قصابی ها تهیه کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند اظهار کرد: شهروندان تنها گوشت چرخ کرده ای که در حضور آن ها آماده می شود از قصابی ها تهیه کنند.

عبداله حمزه یی، در گفت وگو با ایسنا گفت: بازرسی و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی از تولید تا عرضه توسط کارشناسان دامپزشکی برای کنترل و پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام درحال انجام است.

وی افزود: با توجه به امکان تخلف برخی مراکز عرضه مواد پروتیینی در فروش گوشت از پیش چرخ کرده واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه با موارد مشابه برابر مقررات برخورد قانونی می کند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند بیان کرد: توجه به هشدارهای بهداشتی دامپزشکی و تهیه فرآورده های خام دامی از مراکز مجاز عرضه که تحت نظارت دامپزشکی است مطمئن ترین راه تضمین سلامت شهروندان است.

حمزه یی یادآور شد: لازم است شهروندان در موقع خرید گوشت به شکل ظاهری، رنگ و بوی آن توجه کرده و در صورت مشاهده تغییر رنگ و بوی بد مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

خرید گوشت از پیش چرخ شده غیربهداشتی بوده و می تواند سلامت مردم رابه خطر بیندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت چرخ کرده نخرید اگر...

گوشت چرخ کرده نخرید اگر...