مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-24اجتماعي

مسافران آستارا را با انبوهی از زباله تنها گذاشتند


فصل مسافرت تابستانی به شهرهای شمالی کشور از جمله شهرستان مرزی آستارا در استان گیلان در حالی پایان یافت که انبوهی از زباله های برجای مانده در جنگل ها و سواحل، - محیط زیست زیبای این منطقه را تهدید می کند.

پس از پایان تابستان و خروج انبوه مسافران تابستانی، مشکلات زیست محیطی بسیاری در مناطق جنگلی، ساحلی، کوهستانی و حتی شهری برجای می ماند که زباله های رها شده در محیط های گردشگری یکی از این مشکلات است.

بیشترین معضلات ناشی از این موضوع گریبان گیر مدیریت شهری است که جمع آوری و پاکسازی محیط از زباله هزینه های بسیاری را به منطقه تحمیل می کند، اما حل اساسی این معضل نیازمند آگاهی رسانی به مردم و تامین برخی از تجهیزات از جمله سطل های زباله برای جمع آوری زباله است، زیرا فقدان سطل زباله در سواحل و جنگل ها موجب می شود تا زباله ها در دامن طبیعت رها شوند، متاسفانه فصل مسافرت و گردشگری در حالی پایان یافت که انبوهی از زباله های برجای مانده در سواحل دریا، محیط زیست زیبای شهرستان مرزی آستارا را تهدید می کند.

قصه غم انگیز انبوه زباله های به جا مانده از مسافران تابستانی همه ساله تکرار می شود و شاهد دور ریختن زباله از سوی مسافرانی هستیم که مسئولیت اجتماعی خود را نادیده می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران آستارا را با انبوهی از زباله تنها گذاشتند

مسافران آستارا را با انبوهی از زباله تنها گذاشتند