مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 19:502023-09-27سياسي

معاون دادستان کل کشور: چهره واقعی آمریکا را به جوانان معرفی نکرده ایم


معاون دادستان کل کشور با تأکید بر اهمیت معرفی ابعاد مختلف چهره و نقشه های دشمنان به نسل جدید گفت: اینکه امروز مشاهده می کنیم برخی از جوانان دل در گرو آمریکا دارند، - ایسنا/فارس معاون دادستان کل کشور با تأکید بر اهمیت معرفی ابعاد مختلف چهره و نقشه های دشمنان به نسل جدید گفت: اینکه امروز مشاهده می کنیم برخی از جوانان دل در گرو آمریکا دارند، به دلیل اینکه است که از آمریکا و نقشه هایش برای نسل جدید نگفته ایم و چهره واقعی آمریکا را به جوانان نشناسانده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی امروز، 5 مهرماه در دهمین نشست تخصصی ملی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در شیراز با تأکید بر اینکه دشمن هیچ گاه به مسلمانان رحم نمی کند، گفت: محمدرضا پهلوی و صدام نمونه ای از کسانی هستند که به سمت دشمن رفتند اما حتی همان دشمن هم آن ها را تنها گذاشت و در خواری و ذلت مردند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: دنیا باور نمی کرد که روزی چنین انقلابی در ایران شکل بگیرد که چنین قدرتی داشته باشد لذا اگر مسلمانان بیدار شده و خود را بشناسند، هیچ قدرتی نمی تواند با آنان مقابله کنند.

موسوی با بیان اینکه دشمن دقیقاً به این نکته مهم پی برده است و به همین دلیل سعی در ایجاد تفرقه میان امت اسلام دارند، افزود: طبق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان کل کشور: چهره واقعی آمریکا را به جوانان معرفی نکرده ایم

معاون دادستان کل کشور: چهره واقعی آمریکا را به جوانان معرفی نکرده ایم