مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-04سياسي

برخی تحلیل ها و قضاوت ها در مورد وقف غیر کارشناسی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه قضاوت ها و تحلیل های در مورد اوقاف اغلب غیرکارشناسی است، گفت: آشنا نبودن با قوانین و دستورالعمل های وقف از دلایل تحلیل های غیرکارشناسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید کرمی، مدیرکل اوقاف استان زنجان در آیین تجلیل از یاوران و بزرگداشت وقف استان با تاکید بر تلاش اوقاف برای همراهی با مردم اظهار کرد: در این راستا ضمن پیشگیری از تشکیل پرونده کیفی برای افراد، تلاش شد جایگاه موقوفات بر اساس نیات واقفان ارتقا یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت وقف به عنوان یک امر پسندیده افزود: دیگر دستگاه ها هم باید با حوزه وقف همکاری بیشتری داشته باشند چرا که ظرفیت بزرگی به شمار می رود.

وی با اشاره به مشارکت اوقاف در همه برنامه ملی و مذهبی تصریح کرد: این حوزه در ارائه گزارش معذوریت هایی دارد، چرا که بنا ندارد با عکس مراجعه کنندگان خود تبلیغ کند، از این رو بسیاری از خدمات قابل گزارش نیست.

کرمی ماهیت وقف را اقتصادی و مادی دانست و ادامه داد: اوقاف بنا به احساس وظیفه در شورای فرهنگی عضو است در حالیکه این دستگاه اصلا دستگاه فرهنگی نیست و در این حوزه وظیفه ای ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی تحلیل ها و قضاوت ها در مورد وقف غیر کارشناسی است

برخی تحلیل ها و قضاوت ها در مورد وقف غیر کارشناسی است