مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-11سياسي

الحاق چهار فروند هواپیمای اورهال شده به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش


چهار فروند هواپیمای سبک و سنگین نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید دوران شیراز بازآماد شده و با حضور امیر سرتیپ واحدی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، چهار فروند هواپیمای  نیروی هوایی ارتش، شامل یک فروند هواپیمای ترابری سنگین ایلوشین، یک فروند جنگنده سوخو 24، یک فروند هواپیمای pc6   و یک فروند هواپیمایp3f به دست متخصصان، کارشناسان و نخبگان پیشکسوت و جوان پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد شده و به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم الحاق این هواپیماها، ضمن تبریک این اقدام مهم و قدردانی از تلاش کارکنان فنی و متخصص پایگاه شهید دوران، گفت: این برای ما موجب بسی افتخار است که بدون نیاز به خارج و با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی تمام هواپیماهای خود را بازآماد می کنیم.

وی افزود: اهمیت این موضوع در این است که ما در شرایط تحریم‍های سخت و ظالمانه این موفقیت‍ها را کسب کرده‍ایم و با تکیه بر دانش جوانان و تجربه پیشکسوتان تمام ماموریت‍های محوله را به نحو احسن انجام می‍دهیم و امنیت آسمان ایران اسلامی را با همکاری سایر نیروها تأمین می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق چهار فروند هواپیمای اورهال شده به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش

الحاق چهار فروند هواپیمای اورهال شده به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش