مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-05سياسي

جشنواره «زنگ وقف» در خراسان جنوبی برگزاری می شود


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت:جشنواره دانش آموزی «زنگ وقف» است که به مناسبت هفته وقف در مدارس خراسان جنوبی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام حسین رحیمی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با رسانه های گروهی اظهار داشت: طی هفته وقف برنامه های مختلفی به منظور ترویج و توسعه فرهنگ وقف و بیان اهمیت این صدقه جاریه در حال اجرا است.

وی در خصوص اهمیت آشنایی نسل جدید با فرهنگ وقف گفت: وقف از قدمت بسیار طولانی برخوردار است و نباید بگذاریم چراغ این سنت حسنه خاموش شود و برای این کار لازم تا نسل جدید و فرزندان خود را با زیبایی های وقف و تاثیرات آن در جامعه آشنا کنیم.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: یکی از برنامه های اوقاف و امور خیریه در جهت ترویج و توسعه فرهنگ در بین نسل های جدید برگزاری جشنواره دانش آموزی زنگ وقف است که به مناسبت هفته وقف در مدارس خراسان جنوبی برگزار می شود.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: این جشنواره برای دوره ابتدایی در رشته های نقاشی  و تک جمله با موضوع وقف و برای دوره متوسطه در رشته های مقاله، انشا، دل نوشته، شعر و عکاسی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «زنگ وقف» در خراسان جنوبی برگزاری می شود

جشنواره «زنگ وقف» در خراسان جنوبی برگزاری می شود