مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-18اقتصادي

اتصال تعاونی های روستایی به کالابرگ الکترونیکی؛ به زودی


بر اساس اعلام مسئولان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تاکنون 12 میلیون نفر در طرح کالابرگ الکترونیکی مشارکت داشتند و قرار است به جهت تسهیل خرید روستاییان، - اتصال تعاونی های روستایی به کالابرگ الکترونیکی؛ به زودی بر اساس اعلام مسئولان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تاکنون 12 میلیون نفر در طرح کالابرگ الکترونیکی مشارکت داشتند و قرار است به جهت تسهیل خرید روستاییان، تعاونی های روستایی نیز به طرح کالابرگ الکترونیکی بپیوندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی با پیوستن دو دهک ششم و هفتم ار روز شنبه 22 مهرماه آغاز شده و طبق اعلام مسئولان وزارت رفاه 12 میلیون نفر از این طرح استقبال کرده اند.

در حال حاضر 145 هزار فروشگاه و سوپرمارکت به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده اند درحالی که تا پیش از این حدود 30 هزار فروشگاه در سطح کشور فعال بود.

در همین راستا وزارت رفاه با تعاونی های روستایی وارد مذاکره شده است تا دسترسی خانوارها به فروشگاه های متصل بیشتر شود و خانوارها با سهولت بیشتر خرید خود را انجام دهند.

با توجه به آنکه تعاونی های روستایی بیش از 1000 شعبه فعال در کشور دارند، در صورت اتصال به طرح کالابرگ الکتروینکی می توان از زیرساخت آنها برای توسعه طرح و افزایش مشارکت مردم استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال تعاونی های روستایی به کالابرگ الکترونیکی؛ به زودی

اتصال تعاونی های روستایی به کالابرگ الکترونیکی؛ به زودی