مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-15ورزشي

بازگشت پدرخوانده بازنشسته به سازمان لیگ!


مهدی تاج روز گذشته در حکم انتصابی غیرمنتظره و حیرت انگیز، حیدر بهاروند را به ریاست سازمان لیگ بازگرداند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ ضعف کشوری فرد در اداره سازمان لیگ محرز بود اما او با همه کاستی ها در مدت مسوولیت هیچ حاشیه ای نداشت و با سکوت و آرامش ، بخشی از تنش ها را کاهش داد ولی حالا بازگرداندن بهاروند موجی از واکنش های منفی را به همراه داشته است.

دانا نوشت: حیدر بهاروند نشان داده که همیشه مرد در سایه فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال بوده؛ او که نقش غیرقابل انکاری در انتخابات اسفندماه 1399 فدراسیون و تعیین شهاب الدین عزیزی خادم به ریاست فوتبال ایران داشت، این نقش را بار دیگر در شهریورماه 1401 برای مهدی تاج ایفا کرد تا به عنوان یکی از عوامل قرارداد مارک ویلموتس به ساختمان گرانیتی سئول بازگردد.

بهاروند، این مهره قابل اتکای رییس فدراسیون فوتبال از آن جا برای تاج تبدیل به یاور دیرینه شده که به واسطه سال ها حضور در سازمان لیگ و هم چنین ریاست بر هیأت فوتبال استان لرستان، ارتباطات و نفوذ گسترده ای در بدنه رؤسای هیأت های فوتبال استانی که اعضای اصلی و تأثیرگذار مجمع فدراسیون هم هستند، از خود نشان داده و هزینه کرده است.

مشخص نیست بهاروند که در انتخابات سال 1399 فدراسیون از سوی مراجع ذی صلاح احراز صلاحیت نشده بود، چگونه و با چه مجوزی به سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پدرخوانده بازنشسته به سازمان لیگ!

بازگشت پدرخوانده بازنشسته به سازمان لیگ!