مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 00:002023-09-27سياسي

این گروه جهادی هر هفته در کنار خانه امام زمان(عج) موکب برپا می کنند+فیلم


برای آنهایی که یک عمر در آرزوی حضور در خیمه امام زمان(عج) اشک حسرت ریخته اند، مشارکت در برپایی موکب هفتگی در کنار مسجد «سهله» در نجف اشرف و خدمت رسانی به زائران خانه صاحب الزمان(عج)، - *وعده گروه جهادی اویس قرنی و زائران خانه امام زمان (عج)، موکب شب های سه شنبه، مقابل مسجد سهله موکب هفتگی در مقابل مسجد سهله با چاشنی چشم انتظاری یکی از شیرین ترین فصل های قصه اهالی گروه اویس قرنی و حسینیه امام رضا (ع) اما خیلی قبل تر از اربعین و در میزبانی از زائران خانه امام زمان (عج) رقم خورده بود.

سید محمدرضا سید احمد در روایت این توفیق شیرین، لبخندبرلب می گوید: از عید نوروز که فعالیت رسمی مان را برای تکمیل ساختمان حسینیه امام رضا (ع) شروع کردیم، برای یک برنامه مستمر هفتگی هم، نیت کردیم.

به این ترتیب که هر هفته، شب سه شنبه، با برپایی یک موکب جمع و جور، از زائرانی که برای زیارت خانه امام زمان (عج) به مسجد سهله می آمدند، با چای و آب، پذیرایی می کردیم.

به لطف خدا و عنایت صاحبخانه، این برنامه تا امروز به طور مستمر ادامه داشته است.

موکب هفتگی گروه جهادی اویس قرنی در مقابل مسجد سهله مسؤول گروه جهادی اویس قرنی با توضیحات تکمیلی اش، ماجرای این موکب هفتگی خاص را اینطور شرح می دهد: مسجد سهله از قدیم الایام، جایگاه مهمی در میان شیعیان داشته.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این گروه جهادی هر هفته در کنار خانه امام زمان(عج) موکب برپا می کنند+فیلم

این گروه جهادی هر هفته در کنار خانه امام زمان(عج) موکب برپا می کنند+فیلم