مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-22بين الملل

بیانیه دبیرخانه شهر«دوستدار کودک»در محکومیت جنایت اسراییل


دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری تهران ضمن محکوم کردن این جنایت جنگی از مجامع بین المللی و سازمان ملل درخواست کرد تا هرچه سریعتر راه های ارسال کمک های بشردوستانه به غزه را تسهیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری تهران در بیانیه ای نوشت: در تازه ترین جنایت رژیم پلید صهیونیستی با مدیریت ستاد جنگ اسراییلی- آمریکایی بیمارستان المعمدانی غزه بمباران شد و بیش از هزار کودک معصوم، زنان و مجروحان مظلوم به شهادت رسیدند.

این رژیم کودک کش درمدت قریب به 75 سال اشغالگری از هیچ تلاشی برای ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکرده است و با کمک های رسانه ای و دولت های حامی خود سعی در پوشاندن این ظلم آشکار داشته که با حملات اخیر به نوار غزه و قتل عام کودکان بی گناه، ماهیت پلیدشان بر همه آشکار شده است.

غزه همچنان در آتش خشم و کینه دشمنان قسم خورده اسلام می سوزد.

سران رژیم غاصب صهیونیستی باید بدانند که ظلم، پایدار نخواهد ماند و ظالم نتوانسته است دوام ابدی داشته باشد و به زودی تاوان جنایات خود را پس خواهند داد.

دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری تهران ضمن محکوم کردن این جنایت جنگی از مجامع بین المللی و سازمان ملل درخواست دارد تا هرچه سریعتر راه های ارسال کمک های بشردوستانه به غزه را تسهیل کند و برای پایان دادن حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دبیرخانه شهر«دوستدار کودک»در محکومیت جنایت اسراییل

بیانیه دبیرخانه شهر«دوستدار کودک»در محکومیت جنایت اسراییل