مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:212023-10-20سياسي

تاکید ائمه جمعه سراسر کشور بر محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه


خبرگزاری فارس - سردبیری استان ها: ائمه جمعه سراسر کشور امروز جمعه به ایراد خطبه های نماز جمعه پرداختند که در ادامه به برخی از سخنان آنان اشاره می شود.

  تهرانحجت الاسلام صدیقی: عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت یک امر مشروع و مقبول است حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته(28 مهر 1402) در سخنانی، گفت: عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت و تربیت شدگان مکتب حاج قاسم در این مرحله یک امر مشروع و مقبول هم در صحنه بین الملل و هم نزد وجدان های عمومی بلامانع است.

وی اظهار کرد: اما اهمیت این حماسه و این عملیات جانانه و زندگی ساز جبهه مقاومت و امیدآفرینی که واقع شد و نشانه های قطعی از نصرت الهی در این عملیات طوفان الاقصی به نظر می رسد، اگر ما واقعیت آنجا را درست تصور بکنیم، آن وقت معلوم می شود ایثار و نصرت الهی چگونه با مددهای غیبی انسان را از موانعی که به طور عادی نمی توان از این موانع عبور کرد، با یاری خدا می شود هر مانع فولادین را آب و از آن عبور کرد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، ادامه داد: با همه تجهیزات روز دنیا که داشتند و حمایت های دولت های غربی در یک همچون شرایطی هم دیوار حائل نفوذناپذیر و هم امکانات اطلاعاتی که دارند ناگهان صهیونیست ها در خواب بودند، صهیونیست ها هرگز فکر نمی کردند که هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ائمه جمعه سراسر کشور بر محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

تاکید ائمه جمعه سراسر کشور بر محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه