مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-08ورزشي

نگاهی به تاریخچه دیدارهای گل گهر و پرسپولیس


در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، امروز تیم گل گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور باید در تهران به مصاف تیم پر آوازه پرسپولیس برود.

در این گزارش به بررسی دیدارهای دوتیم پرداختیم.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از سال ها تلاش با هدایت وینگو بگوویچ در فصل هجدهم لیگ آزادگان و با قهرمانی در این رقابت های جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را به دست بیاورد.

گل گهر در سال اول حضورش در لیگ برتر، اتفاقات مختلفی را تجربه کرد سرمربی کروات گل گهر که نتوانست انتظارات را برآورده کند، در هفته ی ششم از این تیم کنار گذاشته می شود تا آن زمان اولین قربانی ِلیگ باشد.

 پس از کنار گذاشتن وینگو بگوویچ مسؤولان باشگاه گل گهر با مجید جلالی به توافق رسیدند و این مربی با سابقه که به آقا معلم فوتبال معروف است، را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کردند.

گل گهر با جلالی در اولین حضورش در لیگ برتر در هفته ی چهاردهم به مصاف پرسپولیس می رود که با نتیجه 2 بر یک مغلوب این تیم تهرانی می شود، اما در بازی برگشت در سیرجان و در هفته 29 لیگ نتیجه ی پرگل 3 بر 3 برای دو تیم رقم می خورد که گل گهر گل مساوی را در دقیقه 96 بازی به ثمر رساند، در آن فصل گل گهر در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به تاریخچه دیدارهای گل گهر و پرسپولیس

نگاهی به تاریخچه دیدارهای گل گهر و پرسپولیس