مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-11ورزشي

ماجدی: به دنبال ایجاد تغییرات محسوس در هیئت فوتبال تهران هستم/در فدراسیون می مانم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، میرشاد ماجدی در اولین واکنش خود بعد از انتخابش به عنوان رییس هیئت فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران، - رییس جدید هیئت فوتبال استان تهران در نخستین واکنش خود بعد از انتخابات، گفت: امیدوارم در 18 ماه پیش رو، شاهد تغییراتی محسوس در هیئت تهران باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، میرشاد ماجدی در اولین واکنش خود بعد از انتخابش به عنوان رییس هیئت فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: با هماهنگی خوبی که بین اداره کل و فدراسیون فوتبال وجود دارد تغییرات محسوسی در 18 ماه آینده که مسئولیت هیئت را بر دوش دارم، رخ خواهد داد.

وی در جملاتی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال گفت: در 2 سال گذشته و در بحث استعدادیابی بالغ بر 30 هزار کودک را در رده های سنی مورد ارزیابی قرار دادیم که این در مقابل آمار های کشور های اروپایی آماری وحشتناک است.

اگر در نیروی انسانی در آسیا و جهان اول و دوم نباشیم سوم هستیم، یکی از پایه های اصلی همین تهران است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ماجدی خاطر نشان کرد: زمانی که ما بازی می کردیم در تیم های پایه، پنج تا شش بازیکن تهرانی حضور داشتند.

به عنوان رییس کمیته جوانان می گویم الان در تیم های نوجوانان و جوانان به اندازه انگشتان دست هم بازیکن تهرانی نداریم که دلایل آن مشخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجدی: به دنبال ایجاد تغییرات محسوس در هیئت فوتبال تهران هستم/در فدراسیون می مانم

ماجدی: به دنبال ایجاد تغییرات محسوس در هیئت فوتبال تهران هستم/در فدراسیون می مانم