مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-29سياسي

حمایت از طرح خانواده متعالی در سفر ریاست جمهوری به شیراز دنبال شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به تدوین طرح خانواده متعالی در شیراز خواستار مطرح شدن این طرح و حمایت مالی از آن در سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به شیراز شد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به تدوین طرح خانواده متعالی در شیراز خواستار مطرح شدن این طرح و حمایت مالی از آن در سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به شیراز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 7 مهر ماه در خطبه های نماز جمعه شیراز با بیان درست است که برخی مسائل زیربنایی و زیرساختی داریم که باید به آن ویژه بپردازیم اما در بعد فرهنگ و مسائل اجتماعی نمی توانیم غافل شویم، گفت: دو الی سه سال است که در فارس و شیراز به عنوان اولین استان کشور، طرح خانواده متعالی آماده کرده ایم و افرادی باید پیگیر این قضیه باشند و اگر کمبود امکانات و مباحث مالی دارند باید برطرف شود و این مسئله در سفر ریاست جمهوری به شیراز مطرح شود تا کمکی به آن شود زیرا می خواهیم بنیان خانواده را محکم کنیم.

وی بیان کرد: نباید اینگونه باشد که در شیراز حرفی در این رابطه زده شود اما عمل در جای دیگری صورت گیرد بنابراین باید در عمل و اجرای طرح خانواده هم جلو باشیم زیرا این طرح ارزشمند در شیراز تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح خانواده متعالی در سفر ریاست جمهوری به شیراز دنبال شود

حمایت از طرح خانواده متعالی در سفر ریاست جمهوری به شیراز دنبال شود