مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-07اجتماعي

آغاز احداث شهرک اربعین در مهران از امروز


امروز، 15 مهر، مصلای شهر ایلام محل تجمع کسانی بود که در ایام پیاده روی اربعین برای خدمت به زائران سرور و سالار شهیدان و شهدای کربلا تلاش داشتند از همدیگر پیشی بگیرند.

- آیین تجلیل از موکب داران و خادمان اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد آغاز احداث شهرک اربعین در مهران از امروز ایسنا/ایلام امروز، 15 مهر، مصلای شهر ایلام محل تجمع کسانی بود که در ایام پیاده روی اربعین برای خدمت به زائران سرور و سالار شهیدان و شهدای کربلا تلاش داشتند از همدیگر پیشی بگیرند.

انگار همین دیروز بود خادمان حسینی در یک روز قبل از آغاز ماه صفر سرود خدمت را آغاز کردند و تا چندین روز بعد از اربعین در خدمت زائران سیدالشهدا بودند و امروز در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام، آیین تجلیل از موکب داران و خادمان اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد.

دکتر حسن بهرام نیا ، استاندار ایلام در این مراسم ضمن قدردانی از ریاست محترم جمهور، معاون اول رییس جمهور، وزیر کشور، رییس ستاد مرکزی اربعین، معاونان وزیر کشور، اعضای ستاد اربعین استان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ائمه جمعه شهرستان ها، سپاه پاسداران، فراجا و مرزبانی فرمانداران، مردم رسانه ها و موکب داران، اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری اربعینی باشکوه بودیم و به واسطه کمک همه مردم برای پذیرایی از زوار و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث شهرک اربعین در مهران از امروز

آغاز احداث شهرک اربعین در مهران از امروز