مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-01سياسي

باید برای معیشت مهندسان فکری اساسی کرد


نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مهندسان درآمدی متناسب با جایگاه حرفه و شغل مهندسی ندارند که باید برای این مشکل فکری اساسی کرد.

- ایسنا/قم نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مهندسان درآمدی متناسب با جایگاه حرفه و شغل مهندسی ندارند که باید برای این مشکل فکری اساسی کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار کرد: متاسفانه بر خلاف آنچه در جامعه از مشاغلی همانند مهندسی به عنوان حرفه های پر درآمد یاد می شود، اما در عمل اینگونه نیست و بسیاری از مهندسان درآمدی متناسب با جایگاه حرفه و شغل مهندسی ندارند که باید برای این مشکل؛ فکری اساسی کرد که البته این شرایط در دیگر مشاغل همانند پزشکی نیز وجود دارد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: همه دستگاه ها باید برای حل مشکلات طرح نهضت ملی مسکن و سرعت بخشیدن به این پروژه؛ همکاری لازم را داشته باشند که متاسفانه دیده می شود بانک ها در این زمینه آنگونه که باید و شاید همراهی ندارند و این موضوع نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای معیشت مهندسان فکری اساسی کرد

باید برای معیشت مهندسان فکری اساسی کرد