مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:252023-09-26اجتماعي

دانش آموزان عازم سربازی بخوانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ حسین پیوندی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر تأخیر در اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری مربوط به پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل پایه دوازدهم خرداد و شهریور سال 1401 که باید حداکثر تا پایان شهریورماه 1402 نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود اقدام کنند، به مدت یک ماه تا تاریخ پایان مهرماه 1402 تمدید شد.

وی گفت: این دسته از مشمولان در صورت قبولی (با کنکور یا بدون کنکور) در نیمسال اول سال تحصیلی (مهرماه 1402) ثبت نام و با احراز شرایط از معافیت تحصیلی بهره مند می شوند.

ضمناً در صورت عدم قبولی یا عدم ادامه تحصیل موظف هستند حداکثر تا پایان مهرماه 1402 برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

پیوندی افزود: مشمولان قانون خدمت سربازی که برابر ضوابط قانونی برای تکمیل ظرفیت و یا شروع به تحصیل در نیم سال دوم بهمن 1402 پذیرفته می شوند تا پایان مهرماه 1402 باید وضع خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند و پس از اخذ برگ اعزام بدون غیبت با ارائه گواهی قبولی در دانشگاه از تسهیلات تمدید تاریخ اعزام که متعاقباً اعلام خواهد شد بهره مند شوند و یا در صورت اعزام به خدمت با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان عازم سربازی بخوانند

دانش آموزان عازم سربازی بخوانند