مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 12:302023-09-24سياسي

امام حسن عسکری(ع) شبکه ارتباطی وکالت را تقویت کرد


کارشناس مذهبی به شبکه ارتباطی وکالت که از زمان امام موسی کاظم(ع) شروع شده بود اشاره کرد و گفت: رهبران شیعیان به دلیل تنگناهای سیاسی در محدودیت بودند و از طریق وکالت با جهان اسلام ارتباط برقرار می کردند که این امر در زمان امامت امام حسن عسکری(ع) .

- ایسنا/آذربایجان شرقی کارشناس مذهبی به شبکه ارتباطی وکالت که از زمان امام موسی کاظم(ع) شروع شده بود اشاره کرد و گفت: رهبران شیعیان به دلیل تنگناهای سیاسی در محدودیت بودند و از طریق وکالت با جهان اسلام ارتباط برقرار می کردند که این امر در زمان امامت امام حسن عسکری(ع) به اوج خودش رسید و آن بزرگوار در راستای زمینه سازی غیبت امام زمان(عج)با آموزش شاگردان برجسته شبکه ارتباطی وکالت را تقویت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود هادی در گفت وگو با ایسنا، لازمه شناخت شخصیت و مقام والای آن امام بزرگوار را شناخت دوران امامت آن حضرت عنوان کرد و افزود: امامت امام حسن عسکری(ع) یکی از سخت ترین دوران امامت 250 ساله ائمه شیعه است.

وی به شرایط و محدودیت های عصر یازدهمین امام شیعیان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به محدودیت های جامعه و ظلم های رژیم سفاک عباسی علیه امامان شیعه و همچنین در راستای اینکه حاکمان بنی عباس متوجه منجی بودن فرزند امام حسن عسکری شده بودند، آن حضرت را مجبور به زندگی سخت در پادگان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسن عسکری(ع) شبکه ارتباطی وکالت را تقویت کرد

امام حسن عسکری(ع) شبکه ارتباطی وکالت را تقویت کرد