مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-02بين الملل

کره شمالی: آژانس بین المللی انرژی اتمی «جارچی مزدبگیر» آمریکاست


کره شمالی امروز (دوشنبه) دیده بان اتمی سازمان ملل را بابت پیوستن به کارزار فشار تحت رهبری آمریکا و ساخت و پرداخت یک قطعنامه درباره برنامه های اتمی پیونگ یانگ محکوم کرد و این آژانس را جارچی مزدبگیر واشنگتن نامید.

- کره شمالی: آژانس بین المللی انرژی اتمی جارچی مزدبگیر آمریکاست کره شمالی امروز (دوشنبه) دیده بان اتمی سازمان ملل را بابت پیوستن به کارزار فشار تحت رهبری آمریکا و ساخت و پرداخت یک قطعنامه درباره برنامه های اتمی پیونگ یانگ محکوم کرد و این آژانس را "جارچی مزدبگیر" واشنگتن نامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از سخنگوهای وزارت صنعت برق اتمی کره شمالی در بیانیه ای به انتقاد از قطعنامه تصویب شده روز جمعه آژانس بین المللی انرژی اتمی پرداخت که در آن از پیونگ یانگ خواسته شده تا از برنامه های اتمی اش دست بردارد.

این سخنگو همچنین قطعنامه مذکور را نتیجه توطئه آمریکا و متحدانش خواند و گفت، موضع کره شمالی به عنوان یک کشور اتمی غیرقابل تغییر است.

این مقام مسئول دولت پیونگ یانگ همچنین خاطرنشان کرد: چنین اقدام مسخره ای از سوی نیروهای متخاصم افشای نیت شوم آنها برای سرپوش گذاشتن بر اعمال جنایتکارانه آنها در تهدید جدی سیستم بین المللی منع اشاعه هسته ای و توجیه سیاست خصمانه خود در قبال کره شمالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: آژانس بین المللی انرژی اتمی «جارچی مزدبگیر» آمریکاست

کره شمالی: آژانس بین المللی انرژی اتمی «جارچی مزدبگیر» آمریکاست