مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:152023-09-30سياسي

تذکر نماینده به وزیر جهاد در پی مطالبات چایکاران


نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی مطالبات چای کاران خبر داد و گفت: از مطالبات چای کاران شمالی نخواهم گذشت و مطالباتشان را از طریق تذکر به وزیر و طرح سؤال در مجلس دنبال خواهم کرد.

- رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به رسوب بخشی از مطالبات چای کاران شمالی، اظهار کرد: علیرغم اینکه چین چهارم چای فرا رسیده اما هنوز چای کارانی هستند که مطالبات خود را در چین های قبلی دریافت نکرده اند.

  وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تأمین قدرالسهم مطالبات چای کاران از دولت، افزود: یک صد میلیارد تومان از سازمان برنامه بودجه به خزانه تخصیص داده شده و لازم است معاون وزیر و رییس خزانه کشور که همیشه نسبت به پرداخت مطالبات چای کاران کمک کرده، در این مرحله با قید فوریت اقدام کند.

  نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری جدی سازمان چای پیرامون پرداخت مطالبات چای کاران تأکید کرد و گفت: برخی از کشاورزان تک محصولی هستند و تنها دارایی شان همین باغات چای هست و لازم هست سازمان جای با جدیدت بیشتری مطالبات این قشر پرتلاش را دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نماینده به وزیر جهاد در پی مطالبات چایکاران

تذکر نماینده به وزیر جهاد در پی مطالبات چایکاران