مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 23:502023-10-21سياسي

تأکید بر ترویج نماز در مدارس با فراهم کردن زیرساخت های لازم


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: این اداره کل هر زیرساخت و برنامه ای که برای ترویج نماز در مدارس نیاز باشد، انجام می دهد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: این اداره کل هر زیرساخت و برنامه ای که برای ترویج نماز در مدارس نیاز باشد، انجام می دهد.

یونس بهاروند ایران نیا، 29 مهر ماه در دومین جلسه ستاد شورای اقامه نماز اداره کل نوسازی لرستان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد چراغی، رییس ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال 2000 متر فرش و سجاده در دستور کار داریم، اظهار کرد: البته در نقشه های استاندارد هم ساخت نمازخانه جزو برنامه های اصلی ما است.

وی بیان کرد: در تفاهم نامه ای هم که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص ساخت 1000 مدرسه به جای مدارس فرسوده ظرف چند سال آینده منعقد کرده ایم، قرار است 50 سالن یکصد متری هم گنجانده شده است.

بهاروند گفت: بر اساس این تفاهم نامه اگر مدرسه ای فضای کافی در اختیار داشت، یک سالن چند منظوره یکصد متری که نمازخانه هم در آن تعریف شده است را هم احداث می کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان خاطرنشان کرد: در طرح شهید پناهی هم آیتم دیگری را مدنظر قرار داریم و آن اینکه اگر کانکس ها جمع آوری شد، در صورتی که فضای آموزشی مدارس تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر ترویج نماز در مدارس با فراهم کردن زیرساخت های لازم

تأکید بر ترویج نماز در مدارس با فراهم کردن زیرساخت های لازم