مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 11:252023-09-29سياسي

اعلام حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری از فعالیت های هوش مصنوعی


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: مسیر ایجاد تحول و جریان توسعه هوش مصنوعی از مدرسه و دانش آموز آغاز می شود و اولین رویداد دانش آموزی هوش مصنوعی اصفهان حرکت جدی به سمت توسعه هوش مصنوعی فعال و پویا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در اولین رویداد کشوری دانش آموزی هوش مصنوعی در هتل عباسی اصفهان با اشاره به اینکه تکنولوژی انسان را از درون ضعیف و از بیرون قوی می کند گفت: علم شبکه های اجتماعی روابط خانوادگی و فامیلی را از انسان ها گرفت و روابط بین المللی و دوردست را فراهم و آسان کرد.

  وی خطاب به دانش آموزان حاضر در همایش با طرح این پرسش که به نظر شما فناوری هوش مصنوعی مولد قرار است با انسان ها چه کند اظهار داشت: در آینده با توسعه هوش مصنوعی عده ای از انسان ها مقهور هوش مصنوعی و عده ای هم صاحبان و فرماندهان هوش مصنوعی خواهند بود و همین عده صاحبان قدرت و پادشاهان آینده خواهند بود.

  دهقانی با اشاره به دانش زیست مهندسی که داستان ایجاد انسان های پیشرفته در آینده است اضافه کرد: صاحبان تسلط آینده دنیا کسانی خواهند بود که بر هوش مصنوعی و زیست مهندسی اشراف کامل داشته باشند بنابراین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری از فعالیت های هوش مصنوعی

اعلام حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری از فعالیت های هوش مصنوعی