مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 23:152023-09-26اقتصادي

برگزاری مانور ایمنی در 10 استان دارای صنایع


معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مانور ایمنی در 10 استان دارای صنایع و کارگاه های پرخطر هم برگزار می شود، گفت: سالانه 700 کارگر به دلیل حوادث کار فوت می کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، علی حسین رعیتی فر عصر امروز در حاشیه بازدید از معادن سوادکوه در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری مانور ایمنی در برابر حوادث در روز چهارم مهرماه خبر داد و اظهار کرد: مانور ایمنی در 10 استان کشور دارای معادن برای ارتقا و آموزش ایمنی با هدف کاهش حوادث برگزار شد.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مانور ایمنی در 10 استان دارای صنایع و کارگاه های پرخطر هم برگزار می شود، افزود: سالانه 700 کارگر به دلیل حوادث کار فوت می کنند.

وی از تلاش برای افزایش سطح ایمنی برای کارگران خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز در بازدید از معادن زغال سنگ البرز مرکزی تا انتهای معدن و مکان استخراج را به مدت حدود یک ساعت طی کردم و فعالیت در استخراج، همراه با استرس بالا است که فعالیت در معدن از مشاغل سخت و زیان آور محسوب می شود.

رعیتی فر، اظهار کرد: شورای عالی حفاظت فنی و صیانت از نیروی کار و منابع مادی در وزارت کار فعال است و امسال به کنوانسیون 155 سازمان جهانی کار برای ارتقای ایمنی و بهداشت شغلی پیوستیم که ادارات و نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور ایمنی در 10 استان دارای صنایع

برگزاری مانور ایمنی در 10 استان دارای صنایع