مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-02اقتصادي

گازرسانی به ازگله و بیش از 100 روستای کرمانشاه انجام می شود


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد گازرسانی به بیش از 100 روستا و همچنین شهر ازگله در نیمه دوم امسال به بهره برداری برسد.

- گازرسانی به "ازگله" و بیش از 100 روستای کرمانشاه انجام می شود ایسنا/کرمانشاه سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد گازرسانی به بیش از 100 روستا و همچنین شهر ازگله در نیمه دوم امسال به بهره برداری برسد.

ناصر حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه امسال گازرسانی به 245 روستای استان کرمانشاه را در دست اقدام داشتیم، گفت: نیمه اول سال 147 روستای استان گاز دار شدند.

وی با بیان اینکه حدود 100 روستای دیگر باقی مانده که گازرسانی به آنها نیز تا پایان سال انجام می شود، خاطرنشان کرد: با اتمام گازرسانی به این 245 روستا، کمتر روستای بالای 20 خانواری در استان خواهیم داشت که گازرسانی نشده باشد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تعداد روستای استان کرمانشاه که اکنون گازدار هستند را 2168 روستا عنوان کرد و ادامه داد: تعدادی از این روستاها که در مسیر گازرسانی بوده اند، زیر 20 خانوار جمعیت دارند.

حسینی با بیان اینکه اکنون از 35 شهر استان نیز 33 شهر گاز دار است، تاکید کرد: تنها گازرسانی به شهر ازگله باقی مانده که در دست اقدام است و این طرح نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به ازگله و بیش از 100 روستای کرمانشاه انجام می شود

گازرسانی به ازگله و بیش از 100 روستای کرمانشاه انجام می شود