مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-01پزشكي

مرکز درمان ناباروری بیمارستان فیروزآبادی شهرری افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی با حضور در بیمارستان فیروزآبادی شهرری مرکز درمان ناباروری سطح 3 این بیمارستان به وسعت 770 متر مربع با امکانات 6 تخت، - اولین مرکز درمان ناباروری سطح 3 کشور در بیمارستان فیروزآبادی شهرری با حضور نماینده، ولی فقیه و تولیت حرم عبدالعظیم حسنی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی با حضور در بیمارستان فیروزآبادی شهرری مرکز درمان ناباروری سطح 3 این بیمارستان به وسعت 770 متر مربع با امکانات 6 تخت، 2 اتاق عمل و بخش های جنین شناسی و آندرولوژی را افتتاح کرد.

وزیر بهداشت همچنین بخش های اورژانس اطفال به مساحت 160 متر مربع و 6 تخت، مراقبت های ویژه (ICU) به مساحت 270 متر مربع و 11 تخت، آنژیوگرافی به مساحت 1000 متر مربع، 5 تخت و دو اتاق عمل قلب باز و سالن همایش های بیمارستان فیروزآبادی به مساحت 212 متر مربع و گنجایش 120 نفر را افتتاح کرد.

برای راه اندازی این بخش ها در مجموع 995 میلیارد ریال هزینه شده است.

در آیین افتتاح این بخش ها که آیت الله قاضی عسکر، فرماندار شهرری، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، رییس و مدیران بیمارستان فیروزآبادی، مسئول موقوفات آیت الله فیروزآبادی و شهردار منطقه 20 نیز حضور داشتند از تندیس آیت الله فیروزآبادی واقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان ناباروری بیمارستان فیروزآبادی شهرری افتتاح شد

مرکز درمان ناباروری بیمارستان فیروزآبادی شهرری افتتاح شد