مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-22سياسي

برنامه هفتم باید به کنترل آسیب های اجتماعی توجه کند


معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی بر ضرورت تعیین چشم انداز برای کنترل آسیب های اجتماعی در برنامه توسعه هفتم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد عباسی معاون وزیر کشور و رییس سازمان اجتماعی روز یکشنبه 30مهر 1402 در حاشیه یکصد وپنجاه و نهمین نشست شورای اجتماعی کشور گفت: در برنامه توسعه هفتم برای چشم انداز کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی هدف گذاری خواهد شد با این وجود هنوز رقمی در این زمینه اعلام نشده است.

وی افزود: تعدادی از آسیب های اجتماعی شامل طلاق، اعتیاد، سکونتگاه ها و نقاط بحرانی و مفاسد اخلاقی به عنوان آسیب هایی که فزاینده و موثر در باقی مسائل اجتماعی هستند، با اولویت از جانب رهبر معظم انقلاب سال ها قبل عنوان شد و به دولت وقت تاکید فرمودند که نسبت به کنترل آسیب های اجتماعی به خصوص این آسیب ها اقدام کنند.

وی در خصوص هدف گذاری برای کاهش سالانه آسیب های اجتماعی به خصوص طلاق اشاره کرد و اظهارداشت : درصد مشخصی نداریم اما در قانون برنامه هفتم که هنوز تصویب نشده، رقمی برای هدف گذاری در این زمینه ذکر شده است.

عباسی در خصوص موضوع جلسه شورای امور اجتماعی کشور در زمینه کنترل آسیب های اجتماعی در دانشگاه ها اظهارداشت: توجه به برخی گروه ها مانند نظام دانش آموزی، دانشجویی و کارگری به دلیل حجم، اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هفتم باید به کنترل آسیب های اجتماعی توجه کند

برنامه هفتم باید به کنترل آسیب های اجتماعی توجه کند