مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-16اقتصادي

جابجایی حدود 600هزار مرسوله پستی توسط پست استان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی 6 ماهه امسال حدود 600 هزار مرسوله در پست این استان جابجا شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی 6 ماهه امسال حدود 600 هزار مرسوله در پست این استان جابجا شده است.

سید علی نصیبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در حوزه کاری پست، امانتداری، قبول و ارسال مرسولات مردمی شرکت ها در قالب خدمات متنوع و واسطه بین تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان از مهمترین خدمات ارائه شده از سوی پست است.

وی اظهارکرد: بانک اطلاعات کدپستی یکی از کارهای زیرساختی ماست که کلید واژه ارائه تمام خدمات از سوی دستگاه های دولتی و غیردولتی به مردم بوده و امروز در قالب احراز هویت و خدمات غیرحضوری بسیار برجسته است.

مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات نیابتی پست از طرف سایر دستگاهها خاطرنشان کرد: تغییر اسناد ثبت اسناد و املاک، برخی خدمات ناجا، توزیع کارت سوخت، توزیع گذرنامه، کارت خودرو و مواردی از این دست طبق تفاهم نامه منعقد شده از طریق پست انجام می شوند.

نصیبی تصریح کرد: یکی از کارهای بزرگ و برجسته ای که طی یک سال گذشته انجام دادیم مجهز کردن تمام پستچی های استان به اندروید پُز بود، پیش از این کارهای مردم را از طریق ام پُز انجام می شد که در سطح استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی حدود 600هزار مرسوله پستی توسط پست استان کهگیلویه و بویراحمد

جابجایی حدود 600هزار مرسوله پستی توسط پست استان کهگیلویه و بویراحمد