مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 18:402023-10-15حوادث

کشف تجهیزات نظامی غیرمجاز در بندرانزلی


فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف 130 دستگاه بی سیم، باتری یدک و چراغ گردان خودرویی غیرمجاز در منطقه کلیور این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف 130 دستگاه بی سیم، باتری یدک و چراغ گردان خودرویی غیرمجاز در منطقه کلیور این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمهدی نجفی پور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه است، اظهار کرد: اقدامات قانونی پلیس در راستای برخورد متخلفان و سودجویان سبب قانون مداری می شود و مؤلفه های امنیت را ارتقاء می دهد.

وی با بیان اینکه پلیس در پی رصد فضای مجازی، صفحه ای را که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش تجهیزات نظامی غیرمجاز می کرد، شناسایی و پیگیری موضوع را در دستورکار قرار داد، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی صورت گرفته، گرداننده صفحه مورد نظر و آدرس محل سکونت وی را در منطقه کلیور شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از اعزام پلیس با هماهنگی قضایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده به آدرس محل مورد نظر و کشف 79 دستگاه بی سیم دستی، 50 قلم باتری یدک و یک دستگاه چراغ گردان خودرویی در بازرسی این مکان خبر داد و گفت: بنا بر نظر کارشناسان سازمان تنظیم مقررات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف تجهیزات نظامی غیرمجاز در بندرانزلی

کشف تجهیزات نظامی غیرمجاز در بندرانزلی