مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-05سياسي

معاندان نظام لحظه ای از دشمنی علیه جمهوری اسلامی دست برنمی دارند


جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: معاندان نظام اسلامی لحظه ای از دشمنی خود بر علیه این ملت و نظام مقدس دست بردار نمی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، خبرگزاری سردار علیرضا یوسفی، جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، امروز در مراسم تکریم و معارفه مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان اظهارداشت: مجموعه آموزش و پرورش و قشر دانش آموز یکی از نقطه های هدف دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، همان گونه که دشمنان در سال گذشته با راه اندازی جنگ ترکیبی در جامعه؛ به خصوص با ایجاد شبه افکنی در میان قشر جوان و نوجوان بدنبال رسیدن به اهداف شوم خود در کشور بودند.

وی بر هوشیاری و انجام اقدامات هدفمند و برنامه ریزی شده در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید از اقدامات تزیینی پرهیز کنیم و به سمت اقدامات محکم، موثر و با صلاحبت حرکت کنیم.

سردار یوسفی افزود:  ملت و کشور ایران در طول عمر 45 ساله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با انواع فتنه ها، توطئه ها، مکرها، تهدیدها و تحریم های دشمنان مواجه بوده و هست چرا که معاندان نظام اسلامی لحظه ای از دشمنی خود بر علیه این ملت و نظام مقدس دست بردار نمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاندان نظام لحظه ای از دشمنی علیه جمهوری اسلامی دست برنمی دارند

معاندان نظام لحظه ای از دشمنی علیه جمهوری اسلامی دست برنمی دارند