مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-16سياسي

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان جعفری


رییس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم مرحمت شریفی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام جعفری و همشیره شهیدان سرافراز احمد و منصور شریفی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم مرحمت شریفی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام جعفری و همشیره شهیدان سرافراز احمد و منصور شریفی، تصریح کرد: این اسوه فداکاری و مقاومت که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، فراق عزیزانش را صبورانه تحمل و زندگی بابرکت خود را وقف ترویج و دفاع از آرمان های والای شهدا کرد، الگوی درخشان برای همه مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.

متن پیام رییس جمهور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت مرحومه حاجیه خانم مرحمت شریفی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام سلمان و حمیدرضا جعفری و همشیره شهیدان سرافزار احمد و منصور شریفی، موجب تأثر خاطر شد.

این اسوه فداکاری و مقاومت که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، فراق عزیزانش را صبورانه تحمل و زندگی با برکت خود را وقف ترویج و دفاع از آرمان های والای شهدا کرد، الگوی درخشان برای همه مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.

این جانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور قم و خانواده گرامی این مادر مومنه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان جعفری

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان جعفری